Menu Potomka- obiad

obiad1

1. Brokuł (1/2 cup, chopped)- 27.3 kcal; 1.9 g białka, 5.6 g węglowodanów, 0.3 g tłuszczów; źródło: kwasów omega-3, wit. K, C, A, magnezu.

2. Słodki ziemniak (1 small)- 54 kcal; 1.2 g białka, 12.4 g węglowodanów, 0.1 g tłuszczów; źródło: wit. A, C, B6, magnezu, miedzi.

3. Fasola Mung (1/2 cup)- 94.5 kcal; 9.5 g białka, 35.9 g węglowodanów, 0.8 g tłuszczów; źródło: kw. foliowego, wit. A, C, K, B5, B1, miedzi, manganu, potasu, cynku, Phe, Cys, His, Try.

4. Ogórek (cup)- 14.3 kcal; 0.7 g białka, 2.6 g węglowodanów, 0.2 g tłuszczów; źródło: kw. foliowego, wit. A, C, K, B5, B6, miedzi.

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Na talerzu. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s